Saturday, March 29, 2008

Peabrains

Ännu igen har det blivit bevisat att män bara är slynor.
Vi dansar och skrattar lite, så vill han ha sex. Jag börjar gå min väg, men han går efter och kallar mig "teaser" och skämtar bort det.

Han säger: "-Du vilseledde mig."

Varför tror du att allt måste leda till att jag vill knulla dig?
Han påstår att man inte kan bara prata med en tjej utan att ha dolda motiv.
Är det sant killar?

Jag har hopp om att det finns en bra kille som inte bara vill ha samlag och som inte är homosexuell.

3 comments:

Anonymous said...

Hoho... tur för dig att jag inte tänker ta upp det sanna händelseförloppet så att du kan upprätthålla din oskyldighet.. ;)

Du hade rätt, jag vill inte lära känna dig mer mer än på ytan, och din man har också rätt... även om det är jävligt elakt sagt för att vara en älskare.

Seså, lämna mig i fred tack, prata ut med varandra så att jag slipper leka terapeut. Är inte intresserad av era problem.

LolaQueen said...

Sanna händelse? Du sa ju själv nu att du inte ville mer än att bara ha sex och jag har inte gett dig någon förhoppning. Jag lämnade dig ensam och du följe oss runt, men du kanske inte såg mitt besvärade ansikts uttryck för att det va inte det du tittade på, eller hur?

Om du inte va intresserad sluta lägga dig i. Du vill veta vad som pågår, men ändå inte. Skriv inget mer till någon av oss. Jag har inte kontaktat dig på något sätt sen du pratade med "Dunfjäder".

Anonymous said...

alla vet att hon inte är oskyldig =) på vilket sätt leker du terapeut ? det känns mest som dina egna kommentarer och tankar runt det här, inte ett dyft terapeutiskt om du frågar mig. sen har detta inte med "våra" problem att göra längre, det är inte ens under tal längre, detta är enbart NI !