Friday, January 29, 2010

Grand Final

Han säger att han ska fria, fast jag vet bättre och att allt han säger är bara rent skit. Han tänker efter han har pratat. Så ånger är en del av vårt förhållande. Han känner inte ens mig och han tror att han vill leva resten av hans liv med mig. Jag blir bara arg på alla dumma penisar. Häromdagen frågade han vad min siffra va och han gillade det inte. För att som alla andra killar vill han att hans framtida fru ska vara nästan oskuld. Jag är inte personen han vill ha. Att han inte säger emot eller bevisar motsatsen gör mig mer övertygad att jag har rätt. Ignorera mig i flera dagar och flörtar med andra tjejer gör allt ännu mer perfekt. Min hämndnivå stiger högre och är väldigt nära till att brista. Låt mig vara. Inget du säger eller gör kommer hjälpa dig, för du säger bara fel saker. Allt är i sin ordning. Jag fortsätter bara att gå runt i min cirkel. Allt är bara ett elakt spel.

No comments: