Friday, September 3, 2010

Lär dig om Romantik för Dum & Dummare

Några saker som är romantiskt.

1. Du ska veta vad din partner tycker om och du ska göra det för att du vill, men om du inte vill, slösa inte din partners tid och gör er båda en tjäns och gör slut. (Man kan inte kompromissa, men man kan göra det på ditt eget sätt.)

2. En promenad, hand i hand, kramar, pussar, smekningar och avsluta med att bara hålla varandra och titta på varandra. (Om att titta på varandra inte är er grej kan ni titta på solnedgång istället.)

3. Äta ensamma omringad av ljus eller, om det går att ordna, ha en brasa. Inget stort eler tungt att äta, ex fruktbitar, chokladsås, deserter. Lugnande musik i bakgrunden är alltid uppskattad.

4. Jag vill inte nämna det, fast när jag är glad brukar jag vilja ge en gåva som visar ens kärlek till min älskade. (Man behöver inte, för att ett enkelt "Jag älskar dig." och ett långt kram räcker långt.) Något uppmuntrande är det bästa.

Har bara få fina minnen... eller jag minns bara ett.

No comments: