Sunday, May 13, 2012

Tvångstankar I En Liten By

Det är svårt att finna orden för att kunna få dig tillbaka,
även om det var jag som gick min väg.
Faktumet var att jag inte ville förlora din kärlek.
Letar fortfarande efter orden,
bara ett simpelt ord skulle räcka för att öppna mitt slutna hjärta.
Men det är svårt för mig att säga förlåt.
Jag förlorar inte mitt hopp eller kärlek för dig.
Låt oss ses igen så jag kan säga ordet.
Är inte rädd för att inse vad som verkligen skrämmer mig.
Det är för att öppna mitt hjärta.

Jag tror på kärleken, två hjärtan som hör ihop.
Kan inte glömma ditt leende.
Minns dem dagar när vi var lyckliga,
känner fortfarande att dem kallar på mig.
Du kanske känner det jag känner,
letar efter en chans så vi kan vara tillsammans.
Jag litar på att du kommer vänta på mig och att jag kommer vara med dig snart.

No comments: