Sunday, April 8, 2007

In & Ut

Förspel

Jag smekte honom utanpå byxorna, drog sedan ner gylfen och lät handen glida in. Hans penis var hård. Han gled in sin hand under mitt linne och knäppte upp bh:n. Hans händer var varma och mjuka på mina bröst. Vi kysstes hetsigt och jag lutade huvudet bakåt då han fortsatte kyssa ner på halsen och bak i nacken. Händerna var nu på mina lår och drog upp min kjol.

Njutning

Han smekte mig skönt utanpå trosorna och hetsade mig så att knäna skakade och jag fullkomligt vibrerade av upphetsning. Jag tyckte att det gick för sakta så jag knäppte upp hans byxknappar och slet av jeansen. De vita kalsongerna försvann snabbt, detsamma med mina trosor. Jag kände hur hans upphetsning pressade mot mig och vi lutade oss mot en vägg. Han lyfte mitt ben och gled upp och in i mig. Den pulserande stora penisen bultar inuti mig. Han smeker mig sakta mellan brösten ner till magen. Svetten droppar från hans vackra ansikte ner till hans muskulösa solbruna kropp. Hans sätta att kyssa min kropp, gör mig våtare. Han gled in och ut, snabbare, snabbare. Känslan av att känna honom fylla mig var bland det skönaste jag visste, och att höra honom njuta.

Detta var det minst snuskigt jag kan komma på, från en av mina fantasier.

2 comments:

LillEva said...

Du, din lilla snuskpella. Får kanske döpa om dig till snuskis nr 2?

Anonymous said...

det där var ju vår förra fredag kväll.
vaddå fantasi ?