Sunday, April 1, 2007

Tack

Det är roligt att någon har lämnat ett litet meddelande, så jag vet att det är någon som faktiskt läser det. Vilka som har blivit berörda.

Jag skriver enbart inte vad jag tycker eller känner, jag skriver om det jag oftast tänker på. Man måste rensa huvudet och ha en fridfull stund, även om det bara varar i någon minut. Ni är snälla som bryr sig om mig och gillar det jag skriver, ni håller förmodligen inte med om allt, men det är kul att debattera.

Det är många som undrar vem eller vilka det handlar om i varje blogg. Jo, man blir extra nyfiken. Äsch, det är inget skoj om man vet allt, så tänk inte så mycket.

Puss puss

1 comment:

Anonymous said...

det är ju inget ball om du skriver "Jag kan prata i flera timmar med dig och du kan få mig att skratta på flera olika sätt, så inse det. Jag är förtrollad av ditt leende"
och ett gammalt ragg skriver och tar åt sig och tror det är han det handlar om, haha

men det är ju inte ditt fel, vissa är lite tröga.

fortsätt skriv dina tankar, jag gillar att se vad som rör sig i ditt huvud ;)