Tuesday, May 22, 2007

She Is The One & Only Dramaqueen

Hon har gjort det igen. Detta kan bli väldigt personligt och fult, men ja ska försöka förmildra det. Visst vill hon ens bästa för att hon är eller rättare sagt tror att hon är snäll oftast. Hon gillar att dramatisera hela tiden och gör det till hennes liv. Själv förstår jag inte varför hon måste förstora upp saker och ting.

Visst så har jag tankar om mitt bröllop, varför jag ens gifter mig om jag inte är säker om han är den rätta. Fast det kommer i slutändan att jag vet att jag vill ha honom och att vi bara bråkar lite smått, skriker på varandra, men vi blir alltid sams igen.
Vi har gått igenom mycket och jag vet att vi kommer klara oss, så sluta oroa dig, tänk inte så mycket på oss, det låter bara som att vi bråkar mycket men vi pratar sådär.

Vad är det med att alla utnyttjar dig och behandlar dig som skit? Vilken människa är det som kommer springande till dig egentligen om råd? Du är inte direkt känd för att tycka om att prata om någon annan än dig själv, fast sen du träffade din smurf så har du... hmm.. jag vet inte vad det rätta ordet är.. fast du vet säkert vad jag försöker säga.

Hur kan du ens tro att någon behandlar dig som du inte är värd det?

2 comments:

Anonymous said...

äsch, hon fick ännnu ett känslomässigt ras, och behövde avreagera sig på någon annan än källan till denna misär, ta inte åt dig =)

LolaQueen said...

Jag tar inte åt mig såklart, jag har pratat med henne om saker och då överreagerar jag också.. och hon förstår sig inte på saker och jag förstår inte allt heller, jag menar att jag skriver om andra på det sättet men är inte lika melodramatisk som henne.