Friday, August 17, 2007

Den Onda Cirkeln

Han kallar mig först för slyna och sen ska jag inte vara arg och han tror att jag inte göra något för att ge igen? Vad är det han inte förstår med kvinnor? Han har fel om allt. Han vet hur jag fungerar och ändå så ska jag inte ge igen? Jag förstår inte det.

Jag gör fel, han gör fel, jag gör fel, han gör fel...

Är han ett misstag?
Vem är det jag kan lita på?
Jag kan tydligen inte lita på familjen längre, för att dem tror att jag är en lögnare.
Bara för att dem inte förstår ska jag inte tillåta att ta skit från någon.

Underskatta mig inte.

1 comment:

LillEva said...

man ska inte ta skit men man ska inte heller göra samma fel som irriterar en... förstår du vad jag menar? man ska inte ge igen med samma mynt utom man ska vara den bättre då kan de inte säga något när man argumenterar.. man får inte vara dum