Thursday, August 16, 2007

Double Loser

Vad är det för en man som kallar sin fru/flickvän för slyna?
Vad är det för en man som skrämmer sin familj?
Vad är det för en man som aldrig håller sin löften?
Vad är det för en man som konstant börjar bråka om inget?
Vad är det för en man som inte bryr sig om någon annan än sig själv?
Vad är det för en man som älskar sin dator mer än sin familj?
Vad är det för en man som drömmer om att lämna allt som älskar honom?
Vad är det för en man som...

Ni förstår vad jag försöker säga.
Varför står jag ut med det?
Hur lång tid har det gått sen vi gifte oss?
Varför stoppade ingen oss?
Han hoppades att någon skulle hindra oss, vad tänkte jag på?
Ingen kom.


Det är inte samma sak som att förhindra om man frågar om allt är bra eller om detta är verkligen jag vill ha. Men jag förstår varför ingen kunde hindra oss från att göra detta.
Va det ett misstag?
Va allt som vi hade gått igenom ett misstaget?

3 comments:

Anonymous said...

en kille som kommit fram till att hans tjej är lösaktig och ligger med nästan vem som helst, en man som givit upp all säkerhet han hade i sitt liv, för en tjej som måste sära på benen framför varje kille som visar sig villig. en man som känner att han förlorat allt, för vad ? ibland dyker tjejen upp som jag blev kär i, men oftast håller hon sig väl gömd...

LillEva said...

om du är så olycklig varför gör du inget åt saken istället..? och då säger jag inte vara otrogen utan..gör det med alla korten öppna.. ta skiljsmässa och sen gör vad du vill. Du har alltid varit en som inte tänker efter när du gör saker.. jag tycker du kanske bli lite vuxen och tänka lite med det du fick som var till att tänka med...?

LillEva said...

jag kritiserar inte.. du är som du är.. men ibland så vet jag faktiskt inte vad du tänker med. Och jag är ingen tankeläsare.. det är ingen jag känner.. så du kanske ska prata lite mer med de du står nära istället får att gnäll och skälla på dem?