Monday, January 7, 2008

Ny Blogg Har Inget Namn

Vad kan man säga om vilka som är mina vänner?
Det som gör mig frustrerad är skitar som påstår att dem är min vän, men är bara genomruttna falska.
Jag tänker inte på någon eller några speciellt för att det är bara något man kommer att gå igenom i livet, och jag säger inte att jag har gått igenom detta, för att jag har bara stött på coola vänner och dem andra ignorerar jag bara :P
Varför? Känner dem tillräckligt.

Påtal om vad man går igenom i livet, (byter ämne diskret) julrushen är över och nyårsfester är ute. Man vill egentligen bara vara hemma och ta det lugnt, allt prat om att måste festa och spy i en tunna på nyår beror på oerfarna, omogna töntar. Julen är inte bara stressigt, barnen blir sjuka och vården räcker inte till, vad gör man? Man kan låsa in sig i sitt hem och låtsas att man är bortrest tills julen är över. Annars har julen varit väldigt hårt och slitsamt, ska visst inte glömma roligt också.

Byter ämne igen.

Sex och droger är en "farlig kombination" (i detta fallet, bara för att man måste veta allt det man håller på med).
Hur många gånger får man tillfället att ställa en kille mot väggen och tvinga honom att ha sex med en? Och såklart emot hans vilja.
Att lyckas ha sex med en homosexuell, för att känna sig oemotståndlig.

No comments: