Tuesday, January 29, 2008

Virgin Mary

Det va några år sen jag aldrig någonsin hade blivit penetrerad, förlorade min oskuld med andra ord.

Jag förstår inte meningen med att vara rädd om någon får reda på att man är oskuld eller inte är det. Det är ju vad man är, ska man inte vara ärlig mot andra och mot sig själv?

Status är kanske något man är bekymrad över.Vad andra tycker och tänker om dig. Föräldrar som exempel.
Påtal om föräldrar. Säger era "päron" att dem va oskuld innan dem gifte sig? Att dem har bara varit med varandra? Tror ni på dem? Eller är det för absurt att tro att det finns något som kallas att vänta på sin älskade. Fast varför ska det vara så? Man behöver inte vara "ren" när man träffar den rätta.
Faktiskt är det bättre, för att när man är tror att man möter den rätte för tillfället, ska inget hindra dig för att uppleva en extrem romans, även om det bara varar i någon månad eller år. Plus att man är mer erfaren i förhållande området. Man är inte lika naive som tror att det kommer vara den enda förhållandet man kommer att ha, man kommer älska igen, det krävs bara lite tid.

7 comments:

LillEva said...

"Det va några år sen jag inte hade blivit penetrerad"

Den meningen får det att låta som du inte har fått sex på jättelänge :D

Vem säger att man endast kan uppleva en romans om man har sex?

LolaQueen said...

Till "Eva the boob lady". man behöver inte känna romans när man har sex, fast då är man bara en slyna som knullar runt. om man inte känner något när man har sex, eller gör något speciellt med någon speciell, vad är det för mening att göra det? eva sluta vara en slyna. romantik, kärlek, nervösa berörningar finns i luften.

LolaQueen said...

"Faktiskt är det bättre, för att när man är tror att man möter den rätte för tillfället, ska inget hindra dig för att uppleva en extrem romans..." var står det att extrem romans betyder sex? eva sluta snuska dig. ta ut ditt huvud ur din buske :P

LillEva said...

"Vem säger att man endast kan uppleva en romans om man har sex?"

= man behöver inte ha sex för att uppleva romans!

LillEva said...

"Fast varför ska det vara så? Man behöver inte vara "ren" när man träffar den rätta."

Det var detta jag reagerade på..! Det låter som du menar att man måste knulla runt för att hitta den rätte..

LillEva said...

Och jag är inte the boob lady.. du har ju större boobs än jag :P

Anonymous said...

"Det va några år sen jag inte hade blivit penetrerad"

hon skriver faktist att det var länge sedan hon INTE blivit penetrerad, alltså blir hon det hela tiden =)