Friday, March 30, 2007

Drömmaren

Jag kan prata i flera timmar med dig och du kan få mig att skratta på flera olika sätt, så inse det. Jag är förtrollad av ditt leende, jag antar att det tog ett tag innan jag såg det. Detta var något, men han är min vän, det är inget. Jag hoppas att du känner som jag känner för att detta kan bli något riktigt.
Det är något med dig, din stil, din röst, dina åsikter, det goda, dåliga och fula sidor också som gör dig fängslande. Jag vill ha det, ge mig det, jag kommer vara försiktig med dig så ge mig det. Jag kan fortfarande inte säga det, nej, jag kan inte säga att jag är förälskad. Nu när jag inte är ensam, med dig är jag hel. Jag säger nu att du har mig på riktigt, jag kan inte hjälpa det.

4 comments:

Anonymous said...

du får verkligen sluta prata så passionerat om dina gosedjur, det verkar lite konstigt =)

Anonymous said...

tack för att du tycker som du gör och det är just därför som de e så svårt att det blev som det blev och för att jag inte direkt gav dig nån känslomässig respons men jag tror att det är dags för oss båda att gå vidare men det var kul den tiden det varade och jag njöt verkligen av ditt sällskap:)

Anonymous said...

sluta ta åt dig !! det handlar inte om dig, du är passé nu, move on.

Anonymous said...

Daniel du får för fan sluta hacka på mina kommentarer!!