Thursday, February 8, 2007

Nakna Män

Kvinnor är mystiska varelser. Man vet aldrig säkert hur vi fungerar. Vad är det som får oss att komma igång på dagen?

Män har alltid undrat över vad kvinnor vill ha. Är det verkligen så underligt att män inte har någon aning varför vi är annorlunda?

Kvinnlighet är något som aldrig ska döljas. Tvingar vi män att klä sig i en säck för att inte locka "våldtäktskvinnor"? Kan matcho män bero på att de inte har tålamod?

Jag känner en kille som är väldigt tålamodig, man kan säga vad som helst till honom och han kan prata med dig tills döden skiljer er åt. Jag ska inte nämna hans namn så vi kallar honom för Guy. Guy är inte en plåga, han är mer som en fri varelse som vet vad han står för. Han är nyfiken och vill lära sig mer och umgås med många människor. Inget fel på det, förutom att det gör hans flickvän galen. Japp, det är säkert att han har en flickvän. Hon blir "tokig" för att han inte riktigt lyssnar på vad hon säger, han vet oftast inte vad hon vill eller varför hon är arg på honom. Min fråga är om alla män ibland är hemskt tanklösa?

Människor som tycker att kvinnor borde klä sig mer "ordentligt, modernt" eller "normalt", vet inte hur sårande det är för en kvinna som är självständig, singel och sexuellt aktivt känner sig när man hör något sådant. Jag förstår inte hur dem tänker när en kvinna som blir våldtagen, och får höra att det är deras eget fel. Jag har hört någon säga att:
"- Om hon hade klätt sig så där skulle hon inte ha blivit attakerad, för att det lockar bara sjuka människor."
Att klä sig i kjol, ett linne och söta sandaler på sommaren är perverst för den här personen.
"- Vad skulle hon ha klätt sig då för att inte ha blivit anfallen?", frågade jag honom.

"- I jeans och kanske en tröja." svarade han.
"- Jaha..." svarade jag enkelt och var helt stum.
Det får en att tänka; "HUR DUM KAN MAN VARA?!?! JÄKLA IGNORANTA JÄKEL!"

Vi är normala. Kvinnor ska inte dölja sin sexualitet. Gå ut på balkongen och skrik;
"- JAG ÄR SEXIG OCH JAG ÄR INTE RÄDD ATT VISA DET MED SASS!" då vet jag att ni har blivit inspirerade så som jag.

No comments: