Sunday, March 11, 2007

Lillevakrababbel

Jag har inte hört så mycket babbel i mitt liv! Min kära syster Eva berättar lite om sitt liv. Hon säger att hon var supernörden och såklart så hatar man att höra att man är söt hela tiden men..
Så här har jag alltid sett henne som:
  • partypinglan, ända sen hon gick i högstadiet
  • populär bland människor
  • social
  • rolig
  • smart
  • sexig, när hon vill vara det
och så är hon den ordentliga pryda dottern i familjen?? Våra föräldrar ser Eva såklart som den duktiga för att hon går i skolan och att hon gör det stabilt för sig själv, hon har en säker framtid.

Så säger hon en massa babbel om att man glömmer bort henne lätt. Det är bull! Hon vet mycket väl att man alltid kommer ihåg henne, hon är så populär bland folk för att hon gör en väldig varmt intryck. Det kan också vara så att hon ser ut som en liten flicka, hon är kort och ser mycket yngre än vad hon är. Jag skulle faktiskt vilja ge upp min längd för att se yngre ut, och det är många som vill gör allt för att se yngre ut.

Vill lägga till att hon dricker alldeles för mycket alkohol! Inte bra för henne att dricka varje helg, men om hon pallar med skolan, så skadar det väl inte?

3 comments:

LillEva said...

Hmm.. jag vet inte om jag ska ta detta som en komplimang eller en förolämpning? :P

LillEva said...

Men hade du verkligen ingen bättre bild på mig?!

SanSan said...

Hur kommer det sig att du och Daniel har sådan fetish på att ta fram de allra fulaste korten på folk?