Friday, March 30, 2007

Player Vs Player

Hur vet man om man kan lita på en främling? Man kan nog inte det, så man är på vakt hela tiden och lyssnar nog på vad främlingen säger och gör.

Är man godtrogen om man litar på någon så lätt? Jag tror inte att man är naiv bara för att man litar på någon, bara dum.


Jag tror att man kan genomskåda personens personlighetsbluff, genom att bara titta i ögonen. Dem mest finaste grönblåa ögon jag någonsin har sett va fängslande och förtrollande. Jag kände hur jag försvann i hans ögon. Känner mig extremt dum som föll för något sådant. Det var mer ytligt när vi umgicks. Det gjorde ont, men tänkte inte mer på det och njöt av stunden jag fick.

Orkar inte att berätta vad som pågår i mitt huvud. Jag tänker för mycket, kanske bäst att hålla det för mig själv och fortsätta som inget tills jag blir galen en dag.

Minnesraderare skulle ha varit tillhands för att kunna glömma sina känslor, men vad är det för vits om man inte vet om att man kan känna smärta? Man gör saker för att kunna känna något. Allt har en betydelse.

Man tror att om man gör något så litet inte har någon mening i livet, men om man väljer att göra något litet än att t.ex. råna någon så har man gjort det valet själv och det räknas som en mening i livet.

3 comments:

SanSan said...

Vem skriver du om egentligen?

Anonymous said...

inte är det mig iallafall...vet inte hur många det passar in på, men inte är det jag.

Anonymous said...

hon var kär och vill glömma det, men hon fick iallafall hånglat upp killen, synd att han inte gick med på samlag som hon frågade snällt om.